Πρός τόν Ἀξιότιμον Κύριον
κ. Νικόλαον Παπαδόπουλον,
Ἰατρόν Καρδιοχειρουργόν
Βουλευτήν Θεσσαλονίκης τῆς «ΝΙΚΗΣ»
Βουλῆς, 4
105 62 ΑΘΗΝΑΣ
Ἀγαπητέ μοι Κύριε Παπαδόπουλε,
Γονυπετῶν ἐνώπιόν Σας, ἐπιθυμῶ νά Σᾶς ἐκφράσω τήν βαθυτάτην εὐγνωμοσύνην τῆς ταπεινῆς μου ψυχῆς διά τήν ΓΕΝΝΑΙΑΝ μαρτυρίαν Σας, τήν ὁποίαν ἐδώσατε ὡς γνήσιον τέκνον τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλη-σίας τῆς Ἑλλάδος, ὅταν εὑρέθητε εἰς τήν Ἐθνικήν Πινακοθήκην καί διεπιστώ-σατε τήν ΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΣ ΒΕΒΗΛΩΣΙΝ τῶν ἱερῶν Εἰκόνων τοῦ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, τοῦ Ἁγίου Μεγαλο-μάρτυρος Γεωργίου τοῦ Τροπαιοφόρου κ.ἄ., τάς ὁποίας ἀπεκαθηλώσατε ἐκ τοῦ τοίχου, εἰς τόν ὁποῖον ἐκρέμοντο!
Ἡ πρᾶξις Σας ἦτο μία Ὁμολογία Πίστεως πρός τόν Σωτῆρα Χριστόν! Σᾶς συγχαίρω ἀπό τά βάθη τῆς ψυχῆς μου.
Ἐπειδή ὅμως εἰς τήν Ἑλληνικήν Κοινωνίαν σήμερον, δυστυχῶς, κυριαρχεῖ καί βασιλεύει ὁ Διάβολος, Κυβερνητικοί Παράγοντες ἐστράφησαν ἐναντίον Σας, Σᾶς συνέλαβον, καταπατοῦντες την Βουλευτικήν Σας ἀσυλίαν, Σᾶς ἐταλαιπώρησαν καί, τέλος, ὤθησαν τά Μέσα Ἐνημερώσεως νά Σᾶς εὐτελίζουν καί νά Σᾶς ταπεινώνουν! Παρακαλῶ, μή ἀπορῆτε! Εἶναι ὄργανα τοῦ Διαβόλου!
Καί πάλιν Σᾶς παρακαλῶ, μή στενοχωρῆσθε! Διώκεσθε καί ὑποφέρετε διά τήν δόξαν τοῦ Θεοῦ! Εἶσθε ἕνας Μάρτυς τῆς Ὀρθοδοξίας! Νά χαίρεσθε, λοιπόν, διότι διώκεσθε διά τήν δόξαν τοῦ Κυρίου μας!
Ἐπιτρέψατέ μοι νά Σᾶς ὑπενθυμίσω τά λόγια τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Παύλου: «Ἡμῖν ἐχαρίσθη τό ὑπέρ Χριστοῦ, οὐ μόνον τό εἰς Αὐτόν πιστεύειν, ἀλλά καί τό ὑπέρ Αὐτοῦ πάσχειν» (Φιλιππ. α’, 29). Καί πάλιν τά λόγια τοῦ Ἁγ. Ἀποστόλου Παύλου πρός τόν Μαθητήν Του Τιμόθεον: «πάντες δέ οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ διωχθήσονται».
( Β΄Τιμόθ. γ΄, 12).
Θά τό ἐπαναλάβω: Εἶσθε, λοιπόν, ἕνας Μάρτυς τῆς Ὀρθοδοξίας! Αὐτό σημαίνει, ὅτι θά ἔχετε μεγάλην εὐλογίαν ἀπό τόν Κύριόν μας, Σεῖς, ἡ εὐσεβεστάτη Σύζυγός Σας Κα Εὐανθία, καθώς ἐπίσης καί τά ἕξ (6) τέκνα Σας! Ἀλλά καί ἡ Ὑπεραγία Θεοτόκος, ἡ Παναγία μας ἡ Τρυπητή, θά εἶναι μαζί Σας!
Ἡ δέ ἀμοιβή Σας θἀ εἶναι πολύ μεγάλη, καθ’ ὅσον ἡ Διοίκησις τῆς Ἐκκλησίας μας, δυστυχῶς, τηρεῖ «σιγήν ἰχθύος»!!!! Ὁ Χριστός μας ὑβρίζεται καί χλευάζεται, ἀλλά, δυστυχῶς, οἱ Ἐκκλησιαστικοί μας Ταγοί σιωποῦν!
Ἀγαπητέ μοι κ. Παπαδόπουλε,
Καί πάλιν γονατίζω ἐνωπιόν Σας ἀπό εὐγνωμοσύνην, προσεύχομαι δέ εἰς τόν Πανάγαθον Θεόν νά Σᾶς ἐνδυναμώνη καί νά Σᾶς προστατεύῃ!
Μετ΄ εὐχῶν πατρικῶν
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ







Εύγε !
ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΣΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ.
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΕΡΕΘΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ.
ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ! ΚΆΘΕ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΕΠΊΣΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΆΡΙΣΤΗ ΕΊΔΗΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ.
Και εύγε και στον έτερο που ήταν μαζί με τον βουλευτή κ. Παπαδόπουλο, και μαζί πέταξαν στο πάτωμα τις εικόνες, ο οποίος ήταν ο αγαπητός μας κ. Διονύσης Μακρής, όπως παραδέχεται και ο ίδιος στο παρακάτω βίντεο.
https://www.brighteon.com/be352a11-1081-4d57-9f5d-7d8c62998c97
Να επιτρέψει ο Άγιος Θεός να παρεισφρήσει κανένα αντιμουσουλμανικό βλάστημο τι εκεί μέσα στο “βρώμικο” μέρος , έτσι για να γίνει “γης μαδιάμ” . Να δούμε ποιος κλαίει τελευταίος!!