Το Σώμα των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης ανέφερε ότι κατάφερε να καταρρίψει ένα αμερικανικό κατασκοπευτικό drone τύπου RQ-4 ενώ πετούσε πάνω από την επαρχία Ορμουζγκάν, αναφέρει το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων IRNA.
Το αεροπλάνο καταρρίφθηκε όταν εισήλθε στον ιρανικό εναέριο χώρο κοντά στην περιοχή Κούχμμομπαράκ στην επαρχία Ορμουζγκαν του νότιου Ιράν, σύμφωνα με το IRNA.
Δεν υπήρξε επιβεβαίωση για το περιστατικό από τον αμερικανικό Στρατό, σύμφωνα με το AP.
Την Δευτέρα, ο Αμερικανός ο τότε αναπληρωτής Γραμματέας Άμυνας Πάτρικ Σάναχαν ανέφερε σε δήλωσή του ότι το Πεντάγωνο ενέκρινε την αποστολή επιπλέον 1.000 στρατιωτών για αμυντικούς σκοπούς «προκειμένου να αντιμετωπίσει τις εναέριες, ναυτικές και χερσαίες απειλές στη Μέση Ανατολή».
Οι εντάσεις στην περιοχή του Κόλπου κλιμακώθηκαν την περασμένη εβδομάδα καθώς δεξαμενόπλοια από διάφορα χώρες δέχθηκαν επίθεση εκεί και στον γειτονικό Κόλπο του Ομάν. Οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι περιφερειακοί σύμμαχοί τους ισχυρίστηκαν ότι το Ιράν είχε κάποιο ρόλο στα περιστατικά, ενώ η Τεχεράνη αρνείται τους ισχυρισμούς αυτούς.
Σε μια από τις πρόσφατες αξιώσεις που εξέφρασε την περασμένη εβδομάδα, η Ουάσιγκτον δήλωσε ότι το IRGC δήθεν προσπάθησε να χρησιμοποιήσει τα σκάφη της πριν επιτεθεί στα πλοία στον κόλπο του Ομάν, αλλά απέτυχε να επιτύχει το στόχο της.





